Constelatii familiale

Am pasit pe drumul constelatiilor in 2010, imi amintesc momentul in care mi s-a propus sa particip si imi amintesc ca nu am avut nici o ezitare, cumva am simtit ca e locul meu acolo si asa a fost pentru mine. La fiecare intalnire am avut sentimentul de apartinere la o familie mai mare.

Iar pe masura ce constelatia se desfasura simteam ca toti ca si grup suntem conectati, ca avem o legatura mai profunda de acel timp si spatiu in care ne aflam.

Temele personale cu care am mers in constelatii sau cele la care am participat au fost mereu diverse, dar nici una mai lipsita de valoare si impact decat cealalta, de la relatia cu parintii, la menirea personala, la relatia cu copilul interior, feminitate, autenticitate, energia din casa in care traiesc, relatia cu colegii de munca, iubirea de sine, sufletul pereche, energia vietii, relatia cu Divinitatea si multe altele.

Dupa acesti ani in care am participat la inceput de cateva ori pe an, la cateva ori pe luna, inca ma trezesc surprinsa de autenticitatea rolurilor si de starile diverse pe care ajung sa le simt de la o constelatie la alta, dar niciodata speriata, sentimentul de siguranta si de totul este si va fi bine l-am avut mereu la un anumit nivel.

Ce-mi place la aceasta metoda de lucru cu sinele este eficacitatea sa, au fost momente in care am observat deblocarea energiilor imediat sau la scurt timp dupa incheierea constelatiei, ca spre exemplu cand am eliminat o piatra de rinichi, sau negii de pe degete pe care-I aveam de o perioada indelungata au disparut ca prin minune fara nici un altfel de tratament, sau ca relatia cu anumiti oameni din viata mea a devenit mai armonioasa sau “au disparut” pur si simplu din viata mea, cumva drumurile noastre s-au despartit, nu e cazul tuturor constelatiilor insa sa sesizez schimbarile la fel de subit sau sa fiu constienta de ele, pe deoparte cred ca tine de nivelul meu de prezenta in viata mea, pe de alta parte ele au nevoie de mai mult timp sa se aseze si manifeste in functie de nivelul fiecaruia de deschidere si ritmul noastru de a ne accorda la aceste schimbari ale sufletului nostru.

Un alt beneficiu este ca am putut invata tehnici, afirmatii din cadrul constelatilor pe care sa le pot folosi si in viata de zi cu zi.

In incercarea mea de a explica cum functioneaza constelatiile unor persoane apropriate am simtit mai mereu reticente si primit replici clare ca suna cumva nebuneste, si nu neg ca pentru mintea logica poate fi greu de inteles si acceptat, insa sufletul stie, iar daca simti chemarea nu o ignora.

Cred sincer ca propria experienta este cel mai autentic adevar. Exista multe metode de lucru cu sinele, de autocunoastere, vindecare si armonizare, eu ma regasesc in aceasta metoda, daca simti ca aceasta metoda este pentru tine dar ai ezitari, recomandarea mea este sa mergi ca participant fara tema sa vezi si simti energia grupului si a terapeutului si apoi sa decizi daca este pentru tine sau nu, acesta este dupa mine un alt beneficiu, acela ca poti participa fara sa fii obligat/-a sa vii pe tava cu o tema proprie, daca nu te simti pregatit/-a.

Chiar si ca participant poti sa te simti suprins/ -a de conexiunea rolurilor in care intri si propria viata, asta pentru ca totul este conectat ca intr-o mare panza de paianjen si astfel din rolurile interpretate in constelatiile altor participanti poti incepe sa observi/simti schimbari si impactul constelatiei in propria viata.

Sunt multe de spus, dar dincolo de vorbe este trairea, iar pentru mine constelatiile sunt o binecuvantare reala si sunt recunoascatoare persoanei care a adus aceasta metoda in viata mea si pentru fiecare grup din care am facut parte alaturi de voi, cu voi care ma vedeti dincolo de vorbe si masti sunt eu si invat sa fiu, sa ma arat lumii asa cum sunt, sa ma accept si sa ma iubesc si sa traiesc o viata care este valoaroasa pentru mine si nu pentru parinti sau societate.

Terapeuta care mi-a fost alaturi pe acest drum si pe care v-o recomand cu draga inima se numeste

Antal Dalma Delia si o puteti contacta cu incredere la: tel. +40 742 888 080 sau mail: antaldalmadelia@yahoo.com.

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Sa va fie cu folos, bine si frumos! ❤

https://images.app.goo.gl/rRHKuqq4u1H9Fj7c6

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close